søndag 1. februar 2009

Min første skogtur!

Ja, da har jeg vært i det de kaller skogen - kjære vene så mange trær!! Og så så mange hunder som har tissa der før meg! Det har vært en travel dag....
De sier jeg bare må venne meg til å være i skogen, for det er rett ved huset vårt og der skal jeg nok bli kjent!
Det her helt greit for meg å bli vant til dette altså, for jeg løp og løp og så gjemte de seg men jeg fant dem jeg!! -
I fullt firsprang mot Tone som roper! - ....med en liten knupp i hånda..........
Og så trente vi på at jeg skulle komme når de roper på meg, både på jordet og i skogen, og jeg klarte alt mulig i dag - veldig morsomt!
Men det er jammen godt å slappe av litt også - deilig å ligge på varmt underlag og med noen som koser med meg mens jeg ligger der...

Nå er vi hjemme igjen, jeg sovna som en dupp - men det varte bare i ti minutter, for vips så starta de å steke vafler for å kose seg, og da er jeg klar!!

1 kommentar:

En trivelig melding til meg?