fredag 30. januar 2009

Nå er a oppgitt.... Biiiiiiiiiiiiiiirk!!

Jeg har lært meg navnet mitt. Det er jeg som heter BIIIIIIIIIIIRKK!!
og det er ikke alltid det høres hyggelig ut heller må jeg bare si! Spesielt etter mine atten uhell før i dag.
Nå har de funnet ut at de skal la meg være alene noen timer hver dag nå! Hørt på maaaaaakan!! En får ikke mer moro enn man lager sjøl! I skrivende stund demonterer jeg reklamen fra Lefdal.

Så når hun kom hjem etter noen få timer borte, da så jeg mitt snitt til å tisse på gulvet ATTEN GANGER....(og det er ikke jug en gang) - og da blir a irritert! Men nå har de holdt seg hjemme hele dagen og kvelden etter dette, så nå tisser jeg ikke inne i det hele tatt. Det gjelder å gjøre seg bemerket på en bestemt måte.
Lykken er tørkerull!

Men jeg har vært på valpekurs to ganger denne uka - og jeg blir mer og mer klok. Tror de i alle fall - for jeg glimter til og beviser at jeg fortsatt er liten, og når de tror de har fått litt kustus på meg, så bare setter jeg meg på bakbeina og tenker at de kan ha det så godt - jeg gidder ikke vise at jeg har lært så lett heller! jeg kan løpe fort, men i forhold til denne spisshund-dama her, så er jeg nok en sinke...er hun ikke søt!!
Jeg er ingen spisshund, jeg er en oppvaskhund!
Og jeg blir så irritert, for så fort de ser at jeg nærmer meg oppvaskmaskina, så tar de tak i meg og fjerner meg råkjapt! - det er liksom ikke mulig å få ha det litt gøy heller.... og pasta i fløtesaus og hvitløk det smaker i alle fall godt fra denne høyden....
De syns jeg ser ut som en vampyrflaggermus når jeg ligger sånn som det her, mobbing?...Og når jeg sover, ser jeg sånn ut - og jeg vet at det er flere tollere som sover sånn også...


Nei, nå ere snart natta - orker ikke mer jeg. De får bare feie opp Lefdalreklamen først.

Hei -der var jeg igang igjen da før hun fikk logga av - jeg og en tom Farrisflaske, det er rene skjære orkan styrke utover stuegulvet her nå. De ler så de griner, så jeg er vel underholdende tenker jeg.

Man kan trygt si jeg er husvarm............hilsen Biiiiiiiiiiiiirkk!! Eller heter jeg bare BIRK? Er ikke helt sikker etter i dag. BIRRRK...?

2 kommentarer:

  1. Hallo Broder Biiiiirk.
    Ja kjært barn har mange navn.For tiden har jeg vistnok fått følgende navn.Wergis når jeg er snill, Krapylet når jeg plager tante Sra og oldefar Casper, Gartneren når jeg 'steller' grønne planter(noen må jo gjøre dette også??)Pirajaen når jeg tester ut tærne til Nina og nei ikke rør når jeg rydder i vakemarskinen.da blir det fart på a mor skal jeg fortelle deg.Og det er jo det jeg vil oppnå.Fryder meg over at hun løper etter meg når jeg har tatt for meg av vaska hennes,Veldig morro.Nina syes også at jeg de siste dagene har tisset for mye inne.var jo helt rein.Hun lurer på om jeg har en liten urinveis innfeksjon på gang.
    Ellers allt bare bra her.Skal treffe våres søster Tara til søndagen og gleder meg til dette.Skal du ha vinter ferie??Kansje vi kunne treffes da evt??
    Hilsen en med mange navn men for det meste Wergeland

    SvarSlett
  2. Hahaha!
    Han er så skjønn! Glemmer jo helt hvilke prøvelser man må gjennom når man har valp.Alle flaskene, alle skoene, avisene, de spisse tenna...

    SvarSlett

En trivelig melding til meg?