onsdag 21. januar 2009

Puh...for et liv!

Med snø til haka lever jeg herrens glade dager i en stor hage - villmann og sjarmør i en og samme innpakning.....men det er slitsomt da - så noen ganger sovner jeg som en dupp!
Og på tross av at jeg har opptil flere plasser å velge mellom der jeg kan sove - så hender det at folka mine lurer veldig på stedet og omgivelsene jeg velger.....nemlig her....:
Og det er godt å slappe av - for senere på kvelden var jeg på valpekurs igjen - og det krever jo sin kar! Men jeg er eksemplarisk - og med en søt liten tollerfrøken ved min side er det jo bare å oppføre seg! De bruker fiskekake til godsaker, en knøttliten bit det gjør susen for meg - da gjør jeg alt i hele verden...
Det skjer noe hele tida her. I går var jeg hos dyrlegen og det var jo ikke festlig - da jeg fikk vaksine i nakkeskinnet - og attpåtil fant dama ut at hun skulle klippe neglene mine, og da trodde jeg at min siste time var kommet - i alle fall hørtes det nok sånn ut for alle i en mils omkrets.......
Men nå er`e natta folkens........snork hilsen Birk

3 kommentarer:

  1. Takk for en hyggelig rørende og morsom titt innom Birk og siden hans! Nydelig gutt og hertevarmende historier :-) Vennlig hilsen Trudy fra Drøbak (som fant adressen din på sidene til Northers Star am.cocker)
    http://www.kerenza.no

    SvarSlett
  2. Hei Broder Birk.
    Nina har prøvd og legge igjen en hilsen til dere alle sammen før.Men hun HATER denne dataen.Tror ikke hun har greid og få lagt hilsen inn i bloggen din.Men vi prøver på nytt.Er ofte innom og følger med deg i dtt nye liv.Har selv starta opp på dette som de kaller valpe kurs.Men på slutten av forje kurs kveld ble jeg så innmari kald og beggynte og fryse.Men morro var det og Nina synes jeg var utrolig flink.Hvem er denne toller jenta du er på kurs med??Kennel hun kommer i fra??
    Vi holder kontakten og på gjensyn.
    Slekta På Eidsvoll med Wergeland i spissen

    SvarSlett
  3. Hallo Broder Birk.
    Oppvaskemarsinen er ikke noe morro.Du Bude heller pøve deg på vaskemarsinen.Utrolig flott og ligge i.Men når det ligger klær i den er jeg utrolig flink til og være hjelpsom.Da drar jeg ut allt som ligger der og løper avgårded med dette.Reaksjonen lar heller ikke vente på seg.Nina kommer etter meg i full fart.Og det er jo gøy.Hun vil da 'leke' med meg tenker jeg??Ellers er jeg opptatt med dette valpekurset.Nina syes jeg er utrolig flink.Men kunne vel egentilg ha tenkt meg og løpe først med alle de andre valpene på kurset etter meg.det hadde vært mye mere morro.
    Håper vi treffes snart.Hilsen Wergeland på Eidsvoll.Resten av slekta her hilser også så mye til dere alle sammen.

    SvarSlett

En trivelig melding til meg?