fredag 5. juni 2009

SETERLIV = BIRKELIV!

Jeg skal ha meg frabedt kjøreturene opp til setra - men når jeg først kommer dit!!!...........

Jeg har bada og stupt og bada og stupt og lekt bajas i tjernet på setra - milde skaper er det mulig å ha det så morrrro!!!???Sånn er det å ha eiere som tar av seg klokka når de ankommer setergrenda, da tenker de ikke over at den siste turen er klokka ett om natta...når det er så LYST!Har jeg ikke blitt pen eller.....(hilsen innhabil matmor...)

Her er Bjønna, hun er født og oppvokst her oppe....og hun ruler nok områdene mer enn meg foreløpig, men bare vent..........og sjekk de kule krøllene jeg har i pelsen når jeg er våt!.... - noen lo av meg og spurte om Tone bruker kreppetang liksom.......altså hallo....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En trivelig melding til meg?