fredag 22. mai 2009

Lenge siden sist!


HEY!!

...ja, for matmora mi har hatt lite blogg-energi i det siste - all den andre energien og for den saks skyld...
Men NÅ dere, nå er jeg friskmeldt!!
Det har jo tatt sin tid! Lenge siden 10.februar når jeg skada meg gitt!!
To operasjoner, mange teite runder med "lampeskjerm" på hodet, og vondt å løpe...
Noen som skal ha demontert noe?
Plastflasker, ledninger til pc, en sekk med papir som egentlig skulle til papirinnsamling...? ring Birks demonteringsservice!! Bare ring, jeg iler. Og bestiller du meg ikke, kan det hende jeg kommer og hjelper deg allikevel!
Her har jeg to minutters hvile, før det på en måte er full guffe igjen -
"kan du roe deg litt!!" freser matmora mi noen ganger.
Det kan jeg godt! Men da må ho jo fortelle hva det BETYR først!!

2 kommentarer:

  1. He, he, he! Herlig med ungdyr! Trøsten er et (noen) vokser det av seg! ;-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hey, så fint at du er bitt frisk igjen.

    Tinka

    SvarSlett

En trivelig melding til meg?