tirsdag 23. mars 2010

Til seters en tur.....

Vi dro opp til Myklebysetra for å ordne til påske - stappfull bil vet du - men det blir bedre når vi skal oppover til endelig påskeferie sier nå Tone da....vi får vel se...sier Lars.
Jeg personlig syns det er helt konge å være på fjellet - ligge der oppå en snøskavel og ha full kontroll utover liksom... ...........så fort de spratt opp fra stolene sine for å hente noe, så smatt jeg opp i saueskinnet, og ikke fikk de tilbake stolene sine heller...
Tone lufter tepper - og da må jo jeg passe på dem ikke sant..........


Jeg syns at jeg og Tone kunne vært igjen til påske - så slapp jeg å kjøre så mye bil, og vi kunne kost oss... men neida....kjøre bil kjøre bil. Finnes det noe verre...jeg bare spør....
Ja NOE er faktisk verre.
Dere skulle sett Tone da ho skulle på utedo lørdagsmorran....kvart over sju....hun bare deisa rett gjennom råtten snø og der sto ho i pysj og slagstøvler en meter nedi bakken...ho satt bom fast, ingen hørte henne...og ja..........veldig moro....det var vått og kaldt og altså - bom fast.
Og sjøl syns jeg det er slitsomt for tida jeg og....må liksom klatre opp til trestammene for å treffe skikkelig - og hva skjer - akkurat i det en stakkar skal til å tisse litt, så sklir man jo rett nedi!!
Nei, nå vil jeg ha skikkelige fasiliteter. Altså - null snø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En trivelig melding til meg?