torsdag 11. februar 2010

Jeg er i farta!

Det tar jammen tid mellom hver gang husmora her blogger om MEG - men nå skjønner dere har a tatt seg permisjon ett år - og det tilsier at vi går lange turer hver dag - midt på dagen!
Hit dit hit dit....det ER så mye å sjekke ut, det lukter både det ene og det andre, og jeg må si - dere - det lukter DAME....mange damer med løpetid her nå.-..og ja, jeg blir litt satt ut av det jeg altså....
Egentlig, så vil Tone at jeg står STILLE, så hun kan ta litt vakre bilder og sånt med nytt kamera - men hei, vips så ser jeg en fugl feks, - skal jeg stå rolig da liksom?? Må jo sjekke ut!

Men jeg blir litt stressa av at hun er hjemme og jeg altså, - for hun er jo ofte på kjøkkenet og gjør et eller annet, og da må jo jeg FORTE MEG å løpe dit ikke sant, når det lukter noe godt... - og det verste er vel at hun hele tida går og forlanger at jeg skal vekk og ned fra sofaen!...der som jeg har kost meg et helt år når de er på jobb....jeg trodde ikke de visste det jeg......men de sier jeg røyter så fælt at det ikke er til å ta feil av.......
Nå er det ett år siden jeg skada meg på salongbordet ... - noen ganger sier de her at det kanskje ikke ble helt bra igjen, men det tror jeg det ble...når de ser bilder av meg når jeg var så liten så sier de at jeg var en skjønn liten kar....

1 kommentar:

  1. Hei Birk.
    Tenker det er godt at matmor er mye hjemme, men du får passe på henne så hun får mange flotte turer med deg.
    PS! Du er forsatt en skjønn kar.
    Hilsen SØSTERN.

    SvarSlett

En trivelig melding til meg?