fredag 27. mars 2009

Vår eller ikke vår....?

Er det snart vår eller er det ikke? her snør det digre katter i dag sier dem her....
Jeg bor sammen med et rimelig humørsjukt kvinnfolk - matmora mi er helt på tuppa for at det snart skal bli vår!! Og over alt står det krukker eller noe greier med masse jord i - kjempekult tenkte jeg til å begynne med - men SÅ SINNA HUN BLE da jeg velta det som stod i vinduskarmen...."der har jeg sådd!!" ropte hun - er det mulig å bli så sinna fordi jeg syns at det er kult å skvise jord utover hele stuegulvet a? Vår og gress liksom...


Jeg må si jeg aner ikke hva hun snakker om - jeg har bare sett dette hvite jeg, siden jeg kom hit - og blir det tørrere veier her nå, så vet jeg snart ikke hvor jeg skal gjøre fra meg - jeg løper som en tulling for å finne rester av snø og is - og puh...DER...........var det liksom en liten bit igjen på veien, og DER kan en stakkar endelig få gjøre det en må....




Her er meg og tigermamma - hun har fulgt meg fra jeg flytta inn her - og nå er jeg snart i ferd med å bli større enn henne - da jeg kom hit så lå jeg og sov inni kroken hennes....








Meg og tigergutt er noe annet - "det var en gang" kaller mamma tigergutt.... - han har mistet alt innhold - og er bare nå snart en tøybit med hale. Men det er litt kult da - når de legger masse godbiter inni der og jeg jager tigergutt rundt hele stua og er helt vill for å få dem ut!


Vi leker "kims lek" også, med leker under et teppe - og DET er morsom hjernetrim for meg det!
God helg da dere.-.... - jeg er bedre og bedre i benet - og her puster de lettet ut - da jeg atter kan aktiviseres litt..........men ikke så mye som jeg vil!!! Får ikke hoppe og herje, og det funker jo bare ikke...........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En trivelig melding til meg?